Min karl är go'

Ja-ha, det är han! Skickar söta sms gör han, och så går han med på att lägga sig på sängen och bara gosa, om jag så ber, men det behöver jag inte göra särskilt snällt - det räcker oftast med en uppmaning. Vi lagade mat igår ihop också: potatisgratäng och kött med stekt kassler och lök (killens experiment med smakkombinationer brukar för det mesta lyckas måste jag säga). Och jag gjorde urgod efterätt i form av en slags cheescake. En helmysig söndagskväll ihop... Nästa helg får jag ha honom för mig själv helt och hållet ♥ Det har inte hänt sen mitten av augusti...
Nu har jag varit samordnare också för mig och fyra klassisar som ska på bio på Zita. Det blev en kort dag idag på praktiken men en stunds gruppvägledning gjorde vi i alla fall. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0