Föräldramöte

En liten skara på sju stycken gick på middag+bio igår och såg När jag blir stor, en dokumentär om några barn i en klass i Jordbro. Filmad lika respektfullt som i de gamla Jordbrofilmerna, men denna gång mellan 1997 och 2006 ungefär och en ny klass, och man får hoppas att han hinner filma om tio år igen så man får veta hur det går för dem! Annars var det himla kul att träffa några andra och utbyta våra blandade praktikerfarenheter.
Ikväll har min handledare föräldramöte om gymnasievalet, som jag ska gå på. När jag och M gick igenom veckan lät det väldigt konstigt i munnen att säga att jag kommer hem sent eftersom jag ska på föräldramöte :)
Annat ur höstens planerade aktiviteter är höstfest med CM nästa vecka, RAW-stand up & ishockey med Therese m fl., eventuellt Cookalonginspelning med tjejerna, och Kvarteret Skatan-teaterföreställning med familjen. Mycket att se fram emot alltså.


Kommentarer
Postat av: Nazli

du har så himla mkt skojigt på gång.. vilka ska du se spela hockey?

2009-10-01 @ 17:52:03
Postat av: Kattungejäveln

AIK-Leksand :)

2009-10-02 @ 19:25:25
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Nilla

åh, du får säga till hur Kvarteret skatan är!



Håller med Nazli, du gör en sån massa roliga saker nu!^^

2009-10-03 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0