Fylla hyllor

Pust och stön och puss! Karln tömmer hyllor och lådor, och gör plats för mig att boa in mig på. Igår satte han samman vår nya byrå som vi köpt på IKEA, en "Hopen", som står i sovrummet mot fönstret. http://www.ikea.com/PIAimages/83151_PE209308_S4.JPG Det blev riktigt fint faktiskt, ihop med mina gardindekorationer. Jag har slängt typ hälften av alla kläder så jag fyller inte helt upp alla trådhyllor inne i klädkammaren men det kommer :) Där han har en massa praktiska jackställ, handskar och första förbandslådor, har jag i samma mängd smycken, hygienartiklar och papper. En massa papper. Som måste delas upp i pärmar.
Men det går framåt! Och nu ska vi faktiskt ta och folkbokföra mig här, så slipper vi samla post på hög i Aspnäs. Inte för att det är annat än reklam där, men ändock.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du kunde kanske ta lärdom från den här: http://www.youtube.com/watch?v=0zUbyL6yez4 :)

2009-10-10 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0