Livets softa badstrand!

Nästan klart! HSB ringde och ville ha min underskrift på ansökan om uthyrning och autogirot ska växlas om, jag ska ringa försäkringsbolaget och säga upp hemförsäkringen, och hyresavtalet ska skrivas under i helgen. Men efter det så! Igår städade vi det sista medan styrelsen hade möte och på kvällen fick vi ja. Mina käraste ägodelar är på plats här, hos M, och det är så lättande, så ljuvligt. Nu är det bara den där sabla (men roliga) samtalsanalysen som ska in, så befinner jag mig fullständigt på livets badstrand. Nä nu flummar jag ut för mycket... Ska hälla upp lite yoghurt och ta det lilla blåa p-pillret, skriva lite på analysen och vid två ska jag traska ned och möta Malin som ska hälsa på. Å ikväll blire spelning på nån klubb i stan, tyvärr kan jag inte stå för äran men jag ska vara en riktigt bra åskådare åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0