The Omoralisk Schlagerfestival

Ett landsting provar tjänsten att låta patienter skicka in mms på sina könssjukdomar eller andra hudåkommor för att få dem bedömda av läkare. DET om något vore ju pinsamt att felskicka en bild till svärföräldrarna... Särskilt för mig, som ännu inte träffat mina!

Dagens kram ger jag till killen på Shell som gav mig en näve Marianne helt gratis! Han jobbar via lucka nattetid av säkerhetsskäl och jag valde slutligen en Tom & Jerry-påse efter att ha försökt glutta in genom fönstren och några Marianne, som han hivade över utan att ta betalt. Vilken fredagspresent till en trött tös som jobbat stängning!

Och så tog jag på mig att jobba extra imorgon (100% OB!) och på måndag. Och en liten ängel tog på sig att jobba åt mig den 29:e när det både är klassträff och en kusin som tar studenten samma dag. Det, och näven med Marianne, gör så att jag brister ut i "Doing the Omoralisk Schlagerfestival"  för full hals just nu. Vilket jag med rätta kan göra, då jag ska jobba under ESC imorgon och inte bidrar med annat än att kränga tidningar med schlageryra.

Seriöst! Jag har nog skrivit den hittills roligaste rubriken på Moodle (vårt internetforum/lärplattformen i klassen): ett porrglatt "Par söker par! ;-)". Detta eftersom jag och Therese är från två skilda storgrupper och vill kvittera en av oss mot en halva i ett annat "blandat" par så vi hamnar i samma. Inte lika komiskt är väl att jag sitter på lärplattformen mitt i natten en fredagskväll, höhö.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Va e d för klassträff du ska på?

2009-05-18 @ 17:01:33
Postat av: Kattungejäveln

Vi ska träffas vi i klassen som en liten gemensam avslutning innan terminsslut.

2009-05-19 @ 09:56:19
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha, jag trodde det va nån reunion från högstadiet lr nåt.. Vad ska ni hitta på?

2009-05-20 @ 09:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0