Ny leksak

Min nya leksak är en Nokia 5310 XpressMusic.
Den är rätt cool, vi ska nog komma bra överens den och jag.
http://www.unwiredview.com
Nu är herrn på möte och jag ska ta och fixa lite köttfärssås på älgfärsen sen igår åt oss lagom tills han kommer hem. Jag i min tur blev serverad lite lyxiga färsbiffar igår med ädelost, strimlade rotsaker och vin att dricka PLUS smaskig efterrätt, så ikväll blir det annat när unga fröken står i köket efter heldag i skolan. Och som en avslutning på den lediga, ultrahärliga söndagen fick han dela säng med en så lagom kaxig vinnare, då vi spelat en omgång Texas hold 'em och jag fick in en högre kåk på triss i sjuor över hans triss i tvåor. Det är kul att spöa killen som omväxling ibland *blink*

Kommentarer
Postat av: Nilla

Snyggsnyggsnygg! =D

2009-05-11 @ 18:28:35
Postat av: Mallan

Cheeetsnygg mobil!

2009-05-14 @ 09:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0