Kap Farväl

Sicken lyckodag! När jag nu stuckit hem lite emellanåt för att hämta träningskläder ligger det två paket på golvet bland all reklam och lokalt tjafs. Både Fimbultyrs cd och mitt Stikopaket med t-shirt och Stiko Per Larssons album i hade kommit. Så nu har jag spelat igenom hela Gryende tidevarv (lite snabbt, mina öron var inte riktigt på humör idag) och halva Kap Farväl som sänks över Aspnäs.
Annars har det varit shopping på stan med Nazli & Nilla; jag köpte en kjol och en sommarklänning, samt kokos/vindruvsdricka och choklad från Koreanska affären. Nilla fick ta sista delen av drickan eftersom de hade stoppat i bitar av vindruvor i - inget för mig. Och så har jag börjat planera för min dokumentär; mitt sommarprojekt. Träning ikväll, och sen åker jag nog tillbaka till Hägernäs till mannen. Ljuvligt.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hur var Peperon?^^

2009-05-12 @ 20:07:05
Postat av: Anonym

du kollar väl livesändningen på www.stikoperlarsson.se också? En ljuuuuuuuuuuuuvlig man (och jag Veeeeet att det är barnsligt med många vokaler...)

2009-05-12 @ 21:01:43
Postat av: Kattungejäveln

Nilla: Den har inte hunnits med att ätas upp! Konstigt - jag vet. Men ska bjussa karl ikväll.

2009-05-13 @ 13:27:12
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0