Saker utan samband, som a-fil och näringslivsklimat

Söndagstechno och ledighet.
Skolk från sista danslektionen, och jag sov till fjorton noll noll och hann med några tvättar innan dagen bommade igen.  God natt per telefon till C M (jag kallar honom C, men alla andra M, detta är förvirrande) och stapplade nyvaket upp några timmar senare för att åka till Vby och förbereda intervjuer. Ord som näringslivsklimat är bra. Vi försökte ringa Ejendals men det var hela tiden något ledningsmöte. Mejl damp ner sen dock, de ska se om vi kanske får prata med självaste herr Ejendal istället för chefen vi försökte kontakta. Det här med näringslivskartläggning är ganska lustfyllt.
Jag äter dåligt; det blir a-fil, köttfärssås med grönsallad, mjölk och pannkakor. Men just nu är jag så less på att hitta på bra mat att det där duger alldeles utmärkt för att stilla hungern.
Sms med mamma; syrran har fått över sin franska utbytesstudent och jag åker antagligen och hälsar på imorgon. Halvengelska - så språket är inget problem. Jag har sett foton och de är väldigt lika utseendemässigt. Spännande. Vi hade tur med min tyska student för några år sen också, för fy fasen att behöva praktisera sitt b-språk ju!
Personalmöte idag. Nervöst i magen. Men det gick bra, även om jag inte fattar hälften av allt de pratar om angående speldisken. Men det kommer sen när jag fått lära mig. Jag funderar nu när jag vill vara ledig i sommar. Ska ha någon slags sammanhängande ledighet har jag tänkt, och lägger den antagligen i augusti, då vi planerar att utforska Budapest, jag och tjejerna.
Slutligen, Ramlösa med mangosmak är gott. Om man ruskar på flaskan och sätter den nära örat så kittlas det av ljudet av kolsyra.


Kommentarer
Postat av: Therese

Snälla söta Hanna! Du måste äta ordentligt! Nu måste vi fixa det här alltså.. Vad sägs om att laga en riktig brakmiddag nån dag snart? :)Sen kan vi bjuda hit Mr Ejendal också ;)

2009-03-03 @ 22:18:35
Postat av: Therese

Snälla söta Hanna! Du måste äta ordentligt. Detta måste vi fixa alltså. Vad sägs om en riktigt brakmiddag nån dag snart? Vi kan bjuda in Herr Ejendal också ;)

2009-03-03 @ 22:31:22
Postat av: Kattungejäveln

Hej T! ...Och gör vi riktigt god mat kanske vi får biljetter till kvalserien? :p

2009-03-03 @ 23:51:04
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0