Lång dag ...

Lång dag idag, gott folk! Allt är en rörig gryta. M kom till jobbet och körde mig hem till Hägernäs där min lya ännu mer framstår som studentslarvig och stökig i kontrast till hans stilrena. Där lagade han mig en underbart god middag med älgkalv han skjutit själv och jag tassade runt och ängslades över min planerade födelsedagsmiddag som utlovats, men jag får väl lägga i lite extra kärlek istället, haha. Kvällen blev bra och mycket mys blev det med karln.
Idag vaknade vi vid sextiden och jag var i Vällingby strax efter åtta för att med Therese intervjua en supertrevlig chef på Ejendals. Och sedan traskade jag ned och shoppade lite krokar innan de ringde från jobbet och behövde hjälp, så efter en tupplur hemma en timme åkte jag och körde stängning och kom hem vid elva. Därmed trött!


Kommentarer
Postat av: Nazli

kan de ringa så sent å be en å komma å jobba? fan va drygt

2009-03-17 @ 08:34:22
Postat av: Kattungejäveln

Njae, det var ungefär fyra timmar innan, de hade ju en sjukanmälan.

2009-03-18 @ 23:46:33
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0