Nu är det helg igen

Jag har nog aldrig varit så handlingskraftig som idag. Whinade lite över att jag inte kan köpa saker över internet eftersom jag ännu inte skaffat Visakort, men så passerade jag banken och tänkte att nu fan får jag fixa det. Så nästa vecka blir jag vuxen på riktigt. Duktiga jag har även - äntligen - kastat kartonger och annat bråte som stått inklämt i hallen, så nu fattas det bara grovdammsugning och lite diskning så kan man leva här igen.
Dubbelpass igår på F&S. Hade lite ångest eftersom jag tydligen var schemalagd på torsdagskvällen på jobbet, fast jag ringt och kollat att det inte var något denna vecka. Hoppas det löste sig, och att jag kan ställa upp om det krisar för dem någon gång. Men ont i magen fick jag allt fast det inte var mitt fel, och tänkte åka in fast jag hade andra planer, jag hatar sånt här. Gympan fick mig att må bättre. Sen har det intensifierats med CM, jag får se hur jag gör, har inte bråttom än att börja dejta, men intresset här ökar steg för steg...
Mina tankar går även till min släkting som avled igår mycket tragiskt efter ha hoppat ur sin lägenhet på åttonde våningen som brann.
Ikväll har jag köpt lösgodis och ska mysa framför teven.
Med vänlig hälsning
Kattungejuvelen i egen hög person


Kommentarer
Postat av: Belle

Var det din släkting som hoppade? Läste om det i tidningen, väldigt hemskt!

2009-03-06 @ 19:52:23
URL: http://2livelife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0