Lycklii

Tio-timmars-pass i tre dagar och har härdats i nya arbetsuppgifter; det är lite dåligt kan jag medge att jag inte kan fullt så mycket som jag borde efter snart ett halvår där... Men men, idag blev jag invigd i mycket, bra! Kör på sista veckan nu, sedan ledig två.
Han sov hos mig häromdagen, jag snyftade efter kvällspasset och behövde honom, så han kom hit. På morgonen steg jag opp i ottan och lämnade honom så han kunde sträcka ut sig över det nyuppkomna utrymmet. När jag återvände hem efter jobbet hade han diskat undan allt och det lilla kärleksfulla han lämnade på kudden fick mig att gny av lycka och trycka det mot bröstet. Min älskling, jag förstår att det är tröttsamt att läsa, men han är så... åh!
Köpte med en donut hem, tackade busschauffören för skjutsen och planerar att se snyftare på tv ikväll. Jag trivs när jag sitter här. Det är städat och jag har coca-cola att förstöra tänderna med. 
Om ni vill hitta på något med mig v.32-33 får ni gärna höra av er. Jag är både arbetslös och CM-lös då.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du får gärna följa med o träna någon dag! :)

2009-07-27 @ 21:04:01
Postat av: Anonym

Redan jobbat där ett halvår! :O cheezes va tiden går!!

2009-07-27 @ 22:30:29
Postat av: Mallan

Blev visst ofrivilligt anonym där:P

2009-07-27 @ 22:31:16
Postat av: Kattungejäveln

Jo tiden går fort!



Carro: Maybe men nu har mitt kort gått ut ängel

2009-07-28 @ 09:57:28
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0