Studera.nu

Sökte "på skoj" in till psykologprogrammet, bara för att se hur långt ifrån jag är och hur funderingarna skulle gå om jag blev antagen, och är 371:e reserv till SU i gymnasiebetygsgruppen (13 platser slåss man om där) - av totalt 3108 sökande till programmet. Till Uppsala Universitet är jag 348 personer bort, 2517 sökte... Jag kan glädja er alla som ligger "efter" mig att jag kommer tacka nej om jag får chansen (minimal) och jag går nöjd och glad in på mitt andra år på SYV-programmet istället.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det glädjer mig att du stannar på syv-programmet :) Två år kvar, det grejar vi utan problem!



Saknar dig!!



Kramar

2009-07-12 @ 18:28:23
Postat av: ESH

Du hörrö SIV:an ! Om man inte söker på gymnasiebetygen - vad kan man söka på då?

2009-07-31 @ 08:47:43
URL: http://slutetavuniversum.blogg.se/
Postat av: esh

SYV just. Ok tack!

2009-08-01 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0