Skapare av musik

Nu kan jag göra musik! Han har ordnat så keyboarden är kopplad till datorn och så kan jag leka och kanske göra den där sablans schlagern jag tjatat om att Malin ska sjunga in. Igår gjorde jag med hjälp av CM den underbara låten "Hymn till Frasse" med min fantastiska basslinga som får högtalarna att vibrera. Om ni undrar över titeln så är den tillägnad hans kompis som var över igår lite snabbt och den blev klar nyss efter lite finjustering.
Lyssna här: http://www.hel.nu/kitty/hymn_till_frasse.mp3

Fick ett tråkigt besked i förmiddags också. Min farbror har avlidit :( Han var så ung också, bara i trettioårsåldern.

Det blir ett klassiskt mästerverk strax tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Farbror?? Menar du morbror?

2009-07-20 @ 18:44:17
Postat av: Jennie

Schysst låt förresten. Experimentell psykadelia? :)

2009-07-20 @ 18:46:11
Postat av: Kattungejäveln

:p Väldigt experimentell...



Jag menar min pappas halvbror...



Hej förresten!

2009-07-20 @ 22:08:52
Postat av: Jennie

Hej hej! Jag har just avslöjat att jag läser din blogg, attans... Har din far en halvbror??

Nu känner jag mig alldeles borta...

2009-07-21 @ 21:19:21
Postat av: Kattungejäveln

Ja, på sin pappas sida. Du får la fråga mor din :p

2009-07-22 @ 10:35:48
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aha... Jag har ingen koll på släkt alls, hrm...

Det var tråkigt att höra hursomhelst.. Hälsa far din så mycket från kusin vitamin i England. Kram

2009-07-22 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0