Swing it, missy!

Förlåt mig ! för den fåntrattiga rubriken men har man gått på swing (ej -ersklubb) så har man :) Jag, Ems, Malin och en åskådande Pat var på prova-på-dans på Chicago Swing Dance Studio vid Zinkensdamm idag där vi provade på stepp, charleston och lindy hop. Och det var så himla roligt - förbluffande kul att dansa - för att låta fåntrattig igen, och särskilt charlestons sköna rörelser fastnade jag för, så nu ska jag och Emelie ta lektioner i charleston på söndagar med start imorgon! Jag tror jag blir nöjdare med livet när jag gör saker som jag tycker om och gör mig glad, som bra spikar som sätts i och följer med en bit på vägen.

Ett klipp på charlestondans, när man tränat ett (bra) tag:
http://www.youtube.com/watch?v=t7dP7dhzwpg&feature=PlayList&p=624A19CCD7F13458&index=8



/Mästaren på att avbryta (som Tommy IRRITERAT kallar mig)
Nu viskar de :(

Aja, tänkte bara skriva dit min syrras dagens kommentar
"Tur att man bara föds en gång så man slipper få en massa defekter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0