Kryssning

Det blev ju riktigt bra! Efter att jag och Malin rasbiologiskt pekat ut vilka väntande passagerare som var ryssar steg vi samt Nazli, Pernilla & Emelie på båten som skulle ta oss med på en 24 timmarskryssning till Åbo. Det gungade fint och surrade mysigt under hytten. Kortspel där tjejerna kärade ned sig i Plump med en delad flaska färdigblandad Sex on the beach och taxfreegodis. Karaoke, finskt band som spelade spansk pop, vattnig kabaretshow och shopping av god parfym nu duttad på mina handleder. Samt den obligatoriske fulla killen som stod och stirrade på mig och slutligen vågade sig fram och snabbt på armen smekte fram min uppmärksamhet för att mumlande fråga om en dans - där jag halvt skrattande tackade nej. När han vandrat ett tag mellan borden närmade han sig oss igen och vi avlägsnade oss till discot på tioende våningen där vi även stötte på Therese & Jossi över en varsin vodka Ruby Red. Ett nykterhetslöfte senare var jag på fastlandet och vi fick taxiskjuts av Nillas far.


Gott & sött (köpte en halvlitersflaska sen)
Sött igen: katten med missen Malin

Sött gånger fyra

Kommentarer
Postat av: Nazli

vi hade skitskoj den helgen

2009-01-16 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0