Inledningsvis...

Det exploderade över villataken när klockan slog 2009. Jag och mamma tog bussen till villastan där vi firade med "gamla gänget" där två av värdfamiljens unga hade sina respektive med sig, än så länge tycker jag det är roligt att följa människor från barnsben till tonårsspiror men det blir väl mindre roligt med tiden.
I år har jag än så länge hunnit med att: sett romantik-vampyr-ungdomsfilmen Twilight, promenderat till och shoppat på IKEA och bett dem söka efter Malins Patrick i högtalarna som försvunnen person, bokat tvättid, testat att spela Wii hos Nazli, satt titel på min roman och skrivit två scener i den, och träffat CJ för antagligen sista gången, men som var lika snällhjärtad ändå.


Kommentarer
Postat av: Merkaptan

Första och sista ;-)

Ha det fint!

2009-01-03 @ 20:28:01
URL: http://merkaptan.blogg.se/
Postat av: Belle

Åh, får man fråga något om romanen? :) nyfiken

2009-01-03 @ 22:27:01
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Belle

Åh, får man fråga något om din roman? :) nyfiken

2009-01-03 @ 22:28:16
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nilla

Va?? för att han försvann eller bara för skojs skull?? :D

2009-01-04 @ 00:44:51
Postat av: Mallan

Vi kom ifrån varann och strul med mobiler:P haha, av nån underlig anledning slutar min mobil alltid fungera vid de tillfällen då jag behöver den som mest:P

2009-01-04 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0