Årets första födelsedagsfirande

Nu är lillasyster myndig!
Tommy hjälper henne att tända presenten - en tjock cigarr -
framför Signe med sin Erik.



Jag gav ingen egen present, men bakade henne
denna laktosfria, läckra tårta istället.



I lördags satt jag, Schweina & Mr T och spelade Mah Jong i nästa fem timmar... Jag vann. Och idag väckte vi dem med födelsedagsssång på morgonen 12.09 och sedan kom gästerna vid femtiden. Hela kvällen har vi spelat spel - först timmar med Sätt sprätt på en miljon där Signe slutligen vann de 99 miljonerna, och sedan Rappakalja efter att första födelsedagscigarren rökts vid en rask promenad i kylan. Nu ligger morsan och syrran och kurar framför första Gudfadernfilmen medan jag passar på och utnyttjar internet som jag saknar förvånansvärt lite.


Kommentarer
Postat av: Nazli

vilken fin tårta

2009-01-05 @ 07:10:49
Postat av: Anonym

Tack - och god!

2009-01-05 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0