Nästan som pyjamasparty

Gav mig själv en order idag: Du ska äta, och sitta på FB. Så det gör jag nu! Värmer sprakande såsindränkt kyckling och läser på FB. Det är roligare ämnen där, ocensurerat och ont om hormonspäckade MILFs som på FL.
Nilla sov över här. Först åkte jag till Farsta och mötte upp henne efter den muntliga redovisningen (vilken gick kanon, kände mig jättesäker när jag berättade) och sedan shoppade vi! Håller med henne om att vårmodet är asfult, men jag hittade ändå en del godbitar såsom ett linne, en tröja, en klänning, top och sneakers. Hemma lagade vi spaghetti carbonara och såg på Simpsons på WTSO. Vid ett gick vi och la oss, men låg och pratade i timtal om arvsrätt och annat som gjorde oss upprörda. Hennes argument mot att gifta sig övertygade mig nästan om att jag indoktrinerats av kyrkans skuld- och skampropaganda. Idag skrev jag lite på skoluppgiften och sedan gick vi ner och tog en hamburgare i centrum. Ikväll ska jag se LIF spöa AIK.

Kommentarer
Postat av: Mia

O NEJ, kväll skall AIK spöa LIF

2009-02-18 @ 18:23:05
Postat av: Nilla

Nästan??? Fan, nästa gång du! :P



Ha så kul på matchen ikväll!

2009-02-18 @ 18:31:36
Postat av: Kattungejäveln

Ja, nästan :p Jag hade t-shirt, inte pyjamas.

2009-02-19 @ 00:10:17
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0