Latmask

Det var väl ingen nyhet, tänker ni?
Jag sov till klockan två idag fastän jag gick och la mig vid ett, det betyder ganska många timmars sömn. Idag mår jag bättre, håller på och steker lite korv nu till mat. Kollade mitt tentaresultat också, fick ett A på utvecklingspsykologin. Har lite att läsa tills imorgon, om Anna-Greta Leijon och femokrater. Yeay! Men mest av allt borde jag söka ett extrajobb. Under sommaren vill jag ju jobba, men hur det är nu känns det lite si och sådär över. Jag har ju verkligen all tid över i världen. Men jag är lite för kräsen. Jag behöver ju inte jobba, jag klarar mig på 75 % CSN och sparkontot. Och jobben på Platsbanken har jag ingen lust att ha. Allt handlar om lust för mig. Jag har ingen lust, alltså gör jag det inte. En odräglig liten svamp är jag! I princip vill jag bara sitta i kassan, det tycker jag om. Beepa varor. Men jag har ingen lust att söka. Jag har bara lust att äta mat ute på restaurang, det är det enda jag har lust att göra numer. Jag är väldigt konstig. Och lat. Sa jag att jag var lat?

Kommentarer
Postat av: Quigley

Ja det sa du..

2009-02-10 @ 21:07:27
Postat av: Mallan

Grattis till A:et!! :)

2009-02-11 @ 16:49:53
Postat av: Nazli

Grattis till A.et grymt bra!

2009-02-12 @ 16:53:42
Postat av: Quigley

Vah! Vilket A?.. Hm.. kanske ska läsa igen..

2009-02-12 @ 22:17:53
Postat av: Quigley

Nu har jag väntat sedan den 10:e på att detta ska uppdateras.. Men.. men..

2009-02-13 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0