And she did it again

Nyss hemkommen från middag och liten prommis runt Valhallavägen sjöng jag högt och glatt, precis som att jag scorat ikväll, men si det har jag ikke! Jag var mest glad över att jag bor brevid två bensinmackar så jag välja var jag kan handla hem cola.

Ja, han var trevlig, söt, artig och lite stel. En fin kille. Han bjöd på grekisk mat och jag tappade först en gaffel, och sedan den nya jag fick, av ren fumlighet. Men. Det klickar ju inte. Det känns trevligt och trevligt och... ännu mer trevligt.
Men med någon kille måste det väl lossna? Nästa gång, peppar Nilla.
Lite spänning och fjärilar i magen. Det efterfrågar jag i framtiden, det är ju så mysigt att vara kär.
Jag är inte rå och oborstad, ler han. 
För all del. Men det kanske är det jag vill ha?
Jag säger inte att det är kört än med Örebroarn. Men det jag vill sträcker sig utanför papperet, långt ut på bordet och ut över kanten. Det kan ingen ge mig nu.
Danskt på teve och Pepsi i glaset. Skål för faan!


Kommentarer
Postat av: Quigley

Hey you.. Funny girl.. Vad sägs om att satsa på en smålänning? Finns inga trevligare än ngn från de mörkaste skogarna och fina ängarna.. Örebro är j en fin stad men.. Kalmar? Vetlanda? Jönköping? Eller vad säger du om det coola samhället Hönseberg i Nässjö?

2009-02-04 @ 21:38:00
Postat av: Kattungejäveln

Hönseberg?

Jadu, han innan dess bodde ju i Norrköping. Var inte så mye bättre.

2009-02-04 @ 21:42:04
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Quigley

Möe.. Möe säger vi =) Men du. Norrköping.. Tssss. Hönseberg är en gård strax innanför Nässjös gränser.. Tänkte om du ville ha en sådan där stark, tyst och förlåtande man, som kan ta upp dig i sina armar och bära in dig in till solnedgången..

2009-02-04 @ 21:49:45
Postat av: Nazli

satsa på en norrlänning ;)

2009-02-04 @ 22:01:06
Postat av: Kattungejäveln

Mye lärde jag mig skriva av en kompis i Mullsjö. Han skrev mye :)

Men den mannen låter bra. Presentera oss för varann, vettja.



Nazli: Jag tror fan det :D

2009-02-04 @ 22:19:54
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Ingon

Ska man ha nån så ska det vara en norrman! :D Ja, teater är en av mänsklighetens bättre uppfinningar. Som härligast när den kommer naturligt när man är i Frankrike och är frustrerad för att man inte förstår franska. (Syftar på batman-grejen)

2009-02-05 @ 15:14:30
URL: http://ameow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0