Transportsträcka

Söndagen tillbringades på Dramaten med familjen E och föräldrarna T framför Killinggängets självterapeutiska föreställning Drömmen om Herrön. Tragikomiskt utlämnande och självkarikatyriskt spel som erbjöd tusen tolkningar av varje scen; vissa svårare och mer långsökta än andra. Scenen med nöjesfältet utan nöje var bäst; roligt är inte roligt längre... vi skalar bort berg och dalar från berg- och dalbanan och kvar är bara en bana - en transportsträcka... med ersättningsbussar! :D
Jag vill se mera av Schyffert klädd i skinnshorts och jag vill höra mer av Andres Lokkos röst.
Nu skriver jag med Berka som är i Venezuelahelvetet och BADAR varje DAG! Själv slirar jag i leran och kämpar med att sms:a med tjocka vantar. Dock hade jag en rolig dag på jobbet där jag gick dubbelt. Vågade till och med gå hela vägen hem, med mamma i telefon. Det kan funka. Jag grät igår, men det kan funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0