Wizard rock?

Så har jag blivit medlem i syrrans band, vi ska spela "wizard rock" eller vad det kallades; Harry Potter-influerat ska det vara i alla fall. Nåja. Jag kan tänka mig att skriva en låt om Dumbledore i refrängen just för att det är ett roligt ord. Vill ni höra en helt okej låt som jag antar inspirerade syrran ska ni söka på Your flying car med Whomping Willows.
Igår mumsades och sögs det på kräftor här i hägrarnas näs tills vi storknade. Västerbottensostpajen gjorde sitt likväl. Och till ikväll har jag tinat köttfärs som jag tycker det kan bli små köttfärsbiffar av. Med fetaost i!
Bara så ni vet var det ett dumt beslut att gå ned till affären i badtofflor när man bär hala nylonstrumpor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt! Jag kommer vara på första parkett när ni slår igenom :p

2009-08-18 @ 09:02:13
Postat av: Mallan

...och jag kommer att vara på första parkett när maten serveras:P

2009-08-18 @ 10:08:47
Postat av: Kattungejäveln

Är nog roligare att sitta på 1a parkett när vi spelar än 1a parkett när vi äter mat :p

2009-08-18 @ 17:04:18
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Mallan

Jag va hungrig när jag läste din blogg:P å jag menade såklart att jag skulle äta med er och inte se på medan ni äter:)

2009-08-24 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0