En rundtur i inredningens tecken

Efter att vi åkt förbi Fyrvaktarens nya plejs i Märsta och hämtat lite kvarglömt skräp såsom gymnasiebetyg och ett fotoalbum, tog Malin hem mig till sin helsnygga lägenhet i Rotebro! Hon och Quigley bor så fint; jag inspirerades så hårt av deras inredning att jag direkt när jag kom hem rensade ur två av garderoberna så det blev lite ordning, städade och plockade undan. Jag har haft två skåp i köket som stått tomma sånär på ett rivjärn, så jag bestämde mig för att ha skuffa undan ljusstakar och annat däri. Nu när jag gnällt över spilld mjölk och brist på avlastningsbord och skåp.
Paret Quigley-Ö-dal var även nyfikna på hur min CM ser ut, så jag tiggde till mig mms på honom från Åre. Nu har jag skickat lite fånbilder på mig tillbaka, som "tack". Ska mms:a honom dagligen så han inte glömmer mig efter off-piståkningen - som om det fanns någon risk för det! Lolicon... tänkte jag säga, men efter en snabb googling insåg jag att det inte har så mycket med "lol" att göra utan snarare lolita-manga... Så kan dä gå!
Fick just sms om att Eve & O-A kommer över och tittar förbi om nån timme... Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0