Vita Bergen

Stina sjunger och sminkar sig inför kvällen. Jag sitter på sängen i mitt stökiga flickrum och har grå topp, gråsvartcirklig kjol och glasögon och väntar på att buss 541an ska gå. Eller komma, hur man nu ser på det. Ska till T och hennes väninna J som sitter i Ts lägenhet och väntar på att middagen ska bli klar.
Vita Bergen - området med det fantastiska och märkliga namnet - där traskade jag med Malin och hennes nya pv P och tittade på tvååringar som åt glass med sand på. Han är en mycket bra kille som jag gärna träffar igen - med Malin hand i hand otvivelaktigt. En sån ska jag också ha - snäll, mysig och lätt att prata med.
Efter 1 oktober givetvis.
Modern är nu i Paris på weekend och äter sopplunch enligt senaste smset. Jag åt vegetarisk middag och i veckan har jag ätit quornfärs till tacosen - det blir nyttigt när man har en veggiesyster i sin närhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0