So what

Sov över hos Vansbrobrudarna efter en kväll spenderad på fem avsnitt av demonjagarserien Supernatural - inte riktigt min smak även om det stundtals kunde vara spännande så var det överlag för b för migDet var dock väldigt roligt sällskap. Nästa morgon: Syster ingen hemmanyckel - åkte hjältemodigt hem - men hon hämtade grannarnas extranycklar. Dubblat förmiddagens insats i poker på svenskaspel.se med den något blygsamma vinsten på +24 kr. Men har än så länge idag gått +196:-. Tänk om man kunde spela om pengar på Betapet också. Mamma kommer med flyget i eftermiddag, pappa spelar golf med farbror och faster. Låtskrivarna till "Pinks" nya låt So What måste ha bestämt sig för att "nu tar vi de där takterna som använts i tusen andra låtar - sitter det redan hos folk så vet vi att det funkar" och så vräker de på i refrängen och lyckas. Men originellt? Knappast. Jag kan också göra poplåt.
Dagens knäppa tanke jag inte vill förklara: Det är synd om centralafrikanska män som måste åka buss - jag tycker alla män borde få åka bil och överlåta bussen till barnvagnsfamiljer, tanter och skolungdomar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0