Förstöra One

Nu är jag en stygg flicka. Anders-Lukas, du vet vad du måste göra ;)
Skulle bara fixa ett Gästkonto på datorn och fastnade framför alla tjejjers bloggar. Och Danko Jones Lovercall måste man ju lyssna på bara för att höra hans "I Love It When It goes like - BOOM (yeah)! And like that and like that and like that! Right behind ya...whoo"
Eftersom det var länge sen jag kom med något politiskt måste jag erkänna mitt rödgröna hjärta till trots att jag tycker att Reinfeldt alltid ger ett professionellt intryck (hans idéer försöker jag till det yttersta att hata som den oppositionist jag är) och ger irriterande vettig respons i debatter och utfrågningar. OK, man kan inte kalla Lennart Ekdahls trivsamma uppvärmda fåtölj "Halvtid" en het stol men det är det närmsta vi kommer. Utfrågningen inför valet 2006 i svt var ju rent gulligull så halv tumme upp för fyran ändå. Och Calle Bildt leverar alltid korrekta (jämfört med mig) analyser av omvärlden på beställning, sakligt kommenterar han, men vad han gör rent konkret för att följa det nya arbetarpartiet har jag inte riktigt sett.
Omvalda nästa val? Javisst. Trots att media höjde dem 2006 och duttade hoppingivande skimmer över deras "nya, förändrande politik" så kommer de försöka sänka dem vid nästa val. Nåja, jag kommer inte hjälpa dem. Vinner inte oppositionen skulle det glädja mig en smula om bara KD kom under gränsen...
Igår satt jag hemma hos T och D med R och såg andra halvlek av fotbollen där svenskarna... inte gjorde någonting mot den svarta örnen. Jag körde även Guitar Hero för första gången och förstörde Metallicas One. Fy.
Nu ska jag duscha, välja kläder och samla allt inför måndag för nu bosätter jag mig i Bergshamra. Och förSENad som tusan är jag. Suck!


Kommentarer
Postat av: Belle

Ursäkta men jag håller inte med dig. Reinfeldt ger alltid ett intryck av att vara antingen skrämd, irriterad eller en rövslickare. Och Bildt ger alltid nonchalanta svar den där klusterbombs-investeraren!

2008-09-07 @ 16:03:06
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nilla

.... och reinfeldt är skallig!

2008-09-07 @ 17:11:07
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Belle

Hahahaha XD he sure is :P

2008-09-07 @ 17:25:38
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jaha Nilla... vad är det för fel på skalliga nu då? =P

2008-09-07 @ 19:41:27
Postat av: Nilla

eh... inget särskilt..Bruce Willis är cool.. kände bara att ett superintelligent input var nödvändigt.. O__O'



..undrar om det är kallt tom med mössa under vintern.

2008-09-08 @ 03:36:30
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Johan

Nilla: Ja, det är det =P

2008-09-08 @ 17:49:45
Postat av: Kattungejäveln

Haha visste väl att det skulle vara upprivade, Belle!

Schysst avslutning, Johan. (även om denna kommentar kommer in och förstör)

2008-09-09 @ 19:39:57
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0