Bo

Bo någonstans måste jag och helst inte i Glimten alltför länge även om det är ganska trevligt att ha sällskap och folk omkring mig. Tittade på lägenheter idag med mamma och pappa. En del av dem skulle jag kunna tänka mig, det var en något mörk etta med kök i Kista som hade en bra planlösning, medan 20 kvm i Sumpan med dusch i garderoben (ja...?) fick mig att krypa ihop. Särskilt avskydde jag när mäklarna sa "en bra första lägenhet" och log stort åt mitt håll; nej, det är min tredje... Annars är det riktigt trevligt att åka runt och kika! Och planera och fundera lite kan man alltid göra.
Imorgon börjar nästa delmoment; sociologin. Mer plugg än övningar är mina förväntningar. Förra veckan hade vi samtalsövningar, testade bland annat att lyssna på berättaren och sedan sammanfatta det den andra sa; försöka förstå utan tolka - nyttigt! Bo är ett bra namn.


Kommentarer
Postat av: Nazli

ta god tid på dig me lägenheten, ta en som känns bra till 100%

2008-09-15 @ 16:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0