Ciao.

Nilli kom hem från Korea! Helgens överraskning =) Vi åt chokladtårta med mitt namn på igår och tårta idag med familjen. - Stop staring at me, kommenterade Nilla uppståndelsen och gömde sig i Ems vardagsrum. Hon var en månad för tidig men inte en minut för sen... eller, hur jag nu ska säga det så det låter artigt? F.ö. är det mr T som kommer vara tärna på mitt bröllop och ta hand om min begravning, sådana systerliga saker, eftersom syster yster inte tar sitt ansvar; inte ens i form av ett litet grattis-sms till skillnad från sin pojkvän :p
Spenderade lunchtid med att plugga på bibblan med tjejjorna efter en natt hos Malin - jag och hennes Quigley har en vårdnatstvist om henne... Han ska prata med sin advokat på måndag, tydligen är det missnöje med min musiksmak som jag riskerar överföra på henne. Voj-voj. Han har henne så ofta och när jag har henne på min helg får jag ändå lov att dela henne med tjejjerna... vilken liten gnällis, haha! Nu är det desperata hemmafruar på tv och jag har min lilla smygframtidskärlek E2 på msn. Ciao.

PS. Grattis Brommapojkarna! Allsvenskan är er igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0