Åtta ögonbrynspennor

Four eyes, four eyes! Pappa tog hem skönhetsgratisprodukter från jobbet, bland annat åtta stycken ögonbrynspennor i brun nyans nr 03. Pokern går uselt, jag sitter i genomsnitt 10 timmar per dag framför datorn sen augusti och varje gång jag lyssnar på musik från tiden med C blir jag ledsen - måste hålla mig till före- och efterkrigstiderna. Igår köpte jag till lite husgeråd från IKEA som fattades mig, jag och mamma tog en tur dit igår efter simningen, regnet öste men IKEA det stod kvar. Jag har nästan gångavstånd dit snart, ca två km. Fick kontakt med "A-L" och det kändes bra, jag tyckte om honom på många sätt, och jag passade på att råda honom att inte vara så "naturvetenskaplig" och logisk jämt. Jcr har jag inte kontakt med, och det känns bra. Annars är helgen över och snart här igen; sist firade vi Fars dag genom att herr & fru Thulin, mamma, pappa, jag, Stina och Tommy åkte till Nationalmuseum och såg en utställning som var under min förväntan, och avslutningsvis gick på bio och såg udda Burn After Reading. Idag efter skolan skrev jag ett värdelöst kapitel ur min "roman" och det hela gjorde mig irriterad för resten av dagen. Näsan och överläppen är röd och svullen och jag har en finne under huden på vänster kind som känns två centimeter stor. När jag blev ombedd av en vän att beskriva min dröm-man började jag nästan gråta när jag beskrev honom, jag är så förbannat lättrörd av mig - nästan så jag borde skämmas. Morgonsoffan. Sova.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Va va d din pappa jobbade me nuigen...? :)

2008-11-14 @ 13:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0