Allhelgonaquell

Sov till elva idag och skickade sedan det nyblivet obligatoriska morgonsmset till jcr. Större delen av dagen ägnades åt sista frågan på hemtentan och poker, mest poker. Blev även hembjuden på middag i Edsbro men avböjde, jag ville ta vara på ett föräldra- och syskonfritt hem. Seb och Ntek hade också frågat om jag velat hitta på något, men jag tycker att det är rätt skönt att vara ensam ibland, och ta tid till tentan när jag så önskar. Nu ikväll fick jag dock fint sällskap. Syrran och Mr T damp ner tillsammans med yngre fröken Thulin och hennes kille, så nu är det film & choklad. Dock finns det inget vettigt att se, så det är poker och antagligen lite tyst samtal med jcr... =) Måste bara skryta lite - syrran klädde ut sig till Eva Braun igår på sin Halloweenfest, det är inte så lite udda... Nu ligger steppis och spettis på golvet och asgarvar åt sig själva... ehum... medan grabbarna ser på Beck. Och moi, gammeltanten, spelar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0