Groddar & iskallt vatten

Nyttighetsfaktorn är hög. Min sena "lunch" består av ett grovt Ciabattabröd med smör, keso, groddar och tonfisk. Jag steg upp strax före tio och fixade lite hemma innan föräldrarna kom upp. Vi åt brunch och fyllde sedan deras bil med... ja... en stor byrå som tog 80 % av utrymmet, och sedan stoppade in lite skopåsar och kartonger här och var. Efter det har jag även spolat håret med iskallt vatten - det ska tydligen ha glänsande verkan - för det såg väldigt trist ut. Ska äta upp min macka och sedan föna håret, och sedan är det klockan jobb. Nu måste jag försöka leta upp hon den där pianisten som tydligen fick Talangjuryn att gråta, och försöka få i mig alla groddar som sticker ut ur käften på mig. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Nazli

jag önskar att jag också kunde va så nyttig.....

2008-05-13 @ 09:51:37
URL: http://confessionsofaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0