Uppsägningstid med start från 1 april

Lägenheten har sagts upp nu, den 1 juli ska den vara tom och tillgänglig. Men vi kommer leva tillsammans fram till utflytten som antagligen sker tidigare än så. Vi älskar varandra men relationen fungerar inte som den borde, vi förtjänar och behöver båda något annat. Jag ser fram emot vad framtiden har att bjuda på! Och ser tillbaka på tre år fyllda av olika slags erfarenheter, upplevelser, min egen utveckling och kärlek.

Johana fick mig nästan att grina framför msn. Berka hade berättat för henne, och hon var ledsen över att vi inte skulle ses något mer (fast de får komma och besöka mig i Stockholm har vi sagt) och att jag och Christian var hennes enda vänner i Sverige. Jag förstår henne. "and i wanna we are friends forever too". Hon är så rar. Jag hoppas hon får det bra här.

Kommentarer
Postat av: John Gustavsson

Hej Kitty

Du kommenterade på min blogg, och jag tänkte att jag kunde svara med en kommentar på din blogg.
Att man både skräms och fascineras av mig är jag van vid - det är det många som gör. Vad gäller ny teknik och konservatism, så tycker inte jag att det är ett tecken på liberalt tänkande att man startar en blogg. Jag startade den för att kunna sprida konservatismen med ett relativt nytt medel. Vi konservativa har inget emot nya propagandamedel, det är nya samhällsidéer vi ställer oss skeptiska till.

/John

2008-04-02 @ 13:56:13
URL: http://lsmv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0