På tårsdag kommer jag heeem!

Det blir kullerikul.
Tåget går 7.52 och jag kommer sova på det. Förhoppningsvis lunch med mamma på stan,
sen hem och göra något. Fredagen vigs ev. åt Malin & Nazli och sedan middag hemma hos sistnämnda. På påskafton tar jag tidig buss (nåja...) och åker till Edsbro.
Nu ska vi strax äta mat som ser "jävligt klart ut" enligt sötnosen, och se på nåt på TV. Just nu är Vintersorg i högtalarna. Idag låg jag på soffan och grinade och sjöng med - det måste ha låtit jävligt illa. Men annars var det bara små strimmor tårar, det mesta är OK faktiskt, jag var inte ledsen, det var bara skönt att ha lite känslor till Stilla.
På jobbet var det fett nice. Lite stressigt ett tag, men jag stressades inte. Jag expedierade en riksdagsman som är härifrån, status ju! Haha.
Mat!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ahaa.. ngn vi känner igen? ...eh, scratch that.. ngn NI känner igen? (politiskt handikappad)

2008-03-16 @ 09:51:35
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Kattungejäveln

Nä, ingen, om man inte läser Dalademokraten, haha.

2008-03-16 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0