Att Lära Känna Folk.

Denna veckar jobbar jag 6 dagar av 7, luckan kom igår. Jag var egentligen bjuden på födelsedagstårta hos Jenny i Norrtälje, men eftersom jag måste upp senast 5 dagen efter skulle jag inte hinna med så mycket innan det skulle vara dags för hemfärd, tyckte jag, så jag åkte till Marie's Salong och lät en Caroline (?) fixa mina ögonbryn istället. Hon tyckte att jag hade en häftig färg på ögonen; gröna som ormögon, sa hon! Och så sa hon bestämt ifrån att någon färg på brynen behövdes ej i mitt fall. Igår hann jag även med att "dissa" två killar, som jag lärt känna på nätet, av rätt obetydliga anledningar bl.a. den ena blev borträknad för att det var trist att prata med honom i telefon - but this is fun! Jag tycker bara det är kul att lära känna folk, gjorde ju ett lyckokast när jag hittade E och fick honom som vän, bara en sån sak. Nyss tog även min ena "favoritbrossa" från Malmö, barndomens internetbästis, Gustav, kontakt. Vi började prata för drygt 8 år sen, jag, han och hans lillebror, väldigt kul att han hör av sig så man blir uppdaterad om vad som händer dem. Och i helgen ska jag ta en fika med en gammal vän/romans, det blir nog bra. På jobbet har jag även en ny lunchkompis - en snubbe som jobbar några timmar om dagen på en annan avdelning, och som nästan på en gång berättade att han har Aspergers syndrom. Han är väldigt trevlig, social och så, men jag får inte så mycket "syl i vädret" utan han maler på om sitt men jag lyssnar så gärna.

Ikväll blire surströmming! Härligt, härligt. Nu ska jag se om tjejjerna mejlat något roligt...


Kommentarer
Postat av: Nazli

ojojoj va mkt du har på gång ;)

2008-07-18 @ 17:44:28
Postat av: Nilla

HANNA? gillar du surströmming?? varför kom jag inte ihåg det? :S



vi måste äta surströmming nästa sommar!^^

2008-07-18 @ 18:40:29
Postat av: Anonym

:) :) Det ska vi absolut!

& Nazli, det bara verkar som det, haha.

2008-07-18 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0