...

Jodå. Jag fick det, den äckliga magsjukan. En helvetisk natt, när jag lyckades somna visste jag att jag skulle vakna och må illa, fick vänta sen tills jag mådde tillräckligt illa för att kräkas; minst en gång i timmen.

Nu, *peppar peppar* har jag lyckats ligga på soffan i 5 h i sträck, stundtals blickstilla, och den senare tide se lite på tv. försöker få i mig lite saft nu... blir alldeles slut av att skriva detta, ska återvända, och försöka peta i mig ett plommon under de närmsta timmarna, som kan göra sällskap med en dl yoghurt som lyckats hålla sig kvar...

blä.

det värsta är ju att jag antagligen kommer smitta killen min.

Och jaaa jag är ynklig! Kunde ingen varnat mig för magsjukan nnan jag börja jobba.

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Nilla

...men det skulle nog ha varit som att varna för förkylningar för dem som vill arbeta på dagis >____

2008-01-17 @ 19:19:46
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: agneta

men...man ska väl inte äta plommon när man har magsjuka...hoppas ni blir friska snart

2008-01-17 @ 20:18:45
Postat av: nilla

samtidigt som jag vad??*jättenyfiken* har alltid velat va som en seriefigur, men aldrig tänkt lisa.. Men är du bättre nu? Kunnat äta något?

2008-01-18 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0