Måndagsvisan

Måndag idag. Min enda lediga dagen i veckan. Den använde jag till detta:
  1. Sov till 13.30 (blev väckt av att Berka ringde på vid 9.40 för att låna min Griffith-bok, somnade om efter detta)
  2. Pratade med mamma i telefon
  3. Tittade på kul klipp med Lennart Swahn som värd på Melodifestivalen-86 http://www.youtube.com/watch?v=Avqw-I99z-M
  4. Ringt och sagt upp min köplats på Kopparstaden, Faluns kommunala hyresvärd, efter 2 års lättja och 2 år av ointressanta förslag till min inkorg på lägenheter i staden (cirkus 10 stycken mejl per dag), i vilken jag inte vill bo
  5. Myst med Christian som också var ledig
  6. Laddat ner gratis antivirus-program och antispionprogram
  7. Städat - för första gången för att det inte är speciellt skitigt utan i förebyggande och förbättrande syfte, och för att jag hade en sådan himla lust. Jag krävde inte ens att Christian skulle göra något, förutom att diska, för normalt sett städar vi alltid ihop (eller delar upp sysslorna emellan oss) om inget akutfall uppstår
  8. Installerat min skrivare! Ett sådant fint Printer Test Page spottades ut. Christian tipsade bara om att jag behövde drivrutiner, och så ringde jag pappa efteråt och fick lite hjälp med efterinstallationer, men själva installationen fixade jag alldeles själv
  9. Satt ugnen på 200°C för att strax sätta in mina Stinas kyckling-klubbor som vi ska ha till middag
  10. Skriver blogginlägg
  11. Kvällen fortfarande ogenomförd, men planerna är att se Jurassic Park 2 (den där inte ungen hoppar fallskärm, för den vill jag inte seee)
  12. Får inte missa! Prata med Nilla som åker till Korea imorgon för elva månaders FRÅNVARO. Det finns ju snart inga kvar alls i min barndoms stad!!! *ynklig*
  13. Gå och sova efter några timmars internetsurfning

Kommentarer
Postat av: lottis

hej det är lottis som jobbade på 6-8 i somras med dig :) allt bra? tror nog det blir 6-8 i sommar igen :) vi kanske ses då? ha de bra kram

2008-02-04 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0