Mah Jong

Jag vann på Mah Jongspel med familjen trots att jag är ett helsike att spela med, intensiv och otålig dundrar jag ut över brickplanerna när systern med entonig röst läser innantill ur regelhäftet. Dock är vi lite ängsliga här hemma då min farmor oväntat blev dålig, men det är under kontroll tror jag, hon fick hjälp i tid. Annars är allt hyvens, särskilt med flytten som jag går runt och småmyser över. Det kånkades kartonger, säng och soffa med hjälpsamma släktingar och slätstrukna gardiner sattes på plats. Och igår fick jag följa med Malin på inspelning av tv4s Parlamentet där vi satt och klappade händer och skrattade åt alltid lika lysande Johan Glans med sin "partikamrat" André Wickström, jag skrattade faktiskt "på riktigt" åt honom, lyssnade småförälskat till guldlockige Björn Gustafsson medan jag artighetssfnissade åt Petra Medes skämt. På söndag kan ni se programmet och avgöra själva. Jag har hemmagjorda sushis i magen.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ååååååhh! Glans!! Lyckostar! :D

2008-12-21 @ 02:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0