Well

Tillbaka en gång till till Borlänge!
Lillkillen springer runt och ska titta på "Ajson" (=Alfons) och jag smsar med Berka som tycker att det är jag (!) som är snuskig som tycker att hans mening "rycka i min trummis" kan betyda något annat än en bandmedlem.
Ja. Jag kom ju överens extra mycket med Eleonors svåger, "megaboy", som jag inofficiellt kallar honom men som är fel för det är hans kusin. En sötis från Tyresö. Så det blev bara två nätter i barnrummet innan jag flyttade ner i källaren. Och i onsdags åkte jag med hela vägen ner till Stockholm när jag ångrade mig i närheten av Solna, och kom på att det vore roligare att vara kvar däruppe. Så jag åkte med E, J och E upp igen och överraskade R. Det har blivit ännu mer film, godis, mys och regn för lilla kattungejuvelen, på obestämd tid. Och knappt ingen dator alls, så nu måste jag passa på att gå igenom lite mejl. Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0