Tillbaka till Borlänge

Sitter på golvet med Eleonors laptop i knät. Nu är jag tillbaka i Borlänge, andas lite dalaluft, umgås med trevligt folk. Lördagen tillbringade jag på Tjärna Ängar hos Berka, vi satt och snackade och käkade, det var skönt, honom släpper jag fan inte. På kvällen kom sedan Johan och hämtade mig och så fick jag slagga på hans soffa efter två sena filmer - riktigt schysst var det. Och sedan söndag eftermiddag efter lunch och promenad i idylliska Frostbrunnsdalen har jag alltså varit på andra sidan SSAB hos Eleonor och hennes familj.  Lillgrabben är full av sprudlande energi och så är även hennes svåger här, så trots spridda regnskurar och allmänt skumt väder är det riktigt mysigt att vara "hemma" i Dalarna igen; kul att göra lite annat också och slippa trök-Sthlm. Var även och tittade in på gamla jobbet, men det var så mycket nya ansikten.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Så ..du vill inte flytta tillbaka då?

2008-08-11 @ 21:11:18
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Johan

Takc för besöket och välkommen åter! =)

2008-08-11 @ 21:17:46
Postat av: Kattungejäveln

Tack Johan!!!

Nilla - om jag hade familj, vänner, jobb och kärleken här så ja.

2008-08-12 @ 14:56:23
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0