"Söndagstisdag"

Denna tisdag är som loj som en söndag. Några har gått och lagt sig, jag och lillkillen lekte med lite Duplo innan jag var tvungen att lägga mig ner och slöa lite samtidigt jag fick en polisbil körandes på mig.
Gårdagen var riktigt trevlig. Jag drack mig lagom salongsberusad. Jag, E's Jonny och hans bror Roger satt och spelade Youtubevideor för varann till halv fyra imorse... Så man kan förstå att jag är seg idag.
Idag har jag även passat på att följa med Eleonor som uträttade lite ärenden på stan, och så fick jag köra lite - det flyter på riktigt bra nu måste jag säga. Nu kommer en brummande bil igen, gotta go. Imorgon är det hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0