Känna känna känna

Still in Dalecarlia. Solen visade sig idag igen och E's vänner var över och käkade kyckling med tusen såser med oss. Nu spelar vi ballader för varann, jag, Eleonor och Roger. Har litre svårt att skriva då jag druckit en del - då kan jag sjjunga - å sitter och har datorn uppkopplad mot tevens stora skärm och så är Malin och träffar en snygging oich gjorde mig skraj då jag skulle ringa och kolla att allt är bra, och så hade hon ingen täckning så det kom inte fram nån signal. Hon var dock oskadd då jag fick tag på henne ett par timmar senare. Jag är paparazzi och tar tusen kort på R, hundra på mamma E och tio lite på lillhgrabb E.
Jag mår bra. Jag har kul. Men jag är blockerad för att öppna mitt hjärta och det känns som att det ännu inte är dags. Nu ska jag avsluta min cider och känna. Jag kan styra vad jag ska känna. Jag kan känna vad jag vill, jag vewt precis hur man öppnar, gläntar och stänga min dörr.

Kommentarer
Postat av: Belle

Du verkar lite påverkad :)

2008-08-17 @ 12:08:17
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nilla

Haha.. go hanna^^

2008-08-17 @ 14:38:17
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0