Porr - en klassfråga?

"Han har porrsurfat!!
Jag blev precis alldeles chockad!! Min kille har tydligen porrsurfat och han är verkligen inte den typen egentligen. Han vill väldigt sällan ha sex, och jag trodde att det var för att han inte var särskilt intresserad av sex helt enkelt, men det faktum att han sällan vill ha sex med mig kan ju ha fått sin förklaring nu....
Jag väntar hans barn och han tittar på big boobs och lespian sex på youtube! Jag såg det av en slump i "tidigare sidor" sökte 2 veckor tillbaka för jag skulle försöka hitta en låt som jag lyssnade på tidigare....Han är på jobbet och jag ringde nyss upp honom och ifrågasatte vad det var för sidor som jag hittat. Han sa att han skämdes och sa att jag var allt för honom och bad om ursäkt. Vi var tyvärr tvugna att lägga på för det kom upp en sak på hans jobb. Nu sitter jag här och är helt förstummad. Vi som var på väg att få det så bra...vi som väntar barn...vad ska jag göra?? Snälla skriv vad ni hade gjort!"
Anonym på familjeliv.se

Är det en klassfråga?
Verkstädstoaletter med kalendrar, snack som går osv.
Kanske det mest är övre medelklassdamer och uppåt som är ovana vid att män + porr = sant?
Män ser på porr och hör ni något annat är det bara för att göra oss kvinnor tillfreds. Dvs. ber han om ursäkt med löfte om att han aldrig mer ska "göra om'et" är det för att slippa bli tjatad på, slippa höra gråtet och gnället om att "duger inte JAG åt dig längre?!?!", precis som att skådespelande kvinnor som viker ut sig och gör spännande saker på film skulle vara mer värda än deras flickvänner och fruar?! Då underskattar ni våra gubbar, tjejer.

Porr går inte att byta ut mot riktig vara, och skulle de få chansen att få en natt med den där bruden och likna hungriga, kåta tonårspojkar i sitcoms som ser en storbystad blondin passera i rosa tubtop så är det bara en triggande fantasi, något att drömma om, något att leka med, något som snarare är en hamburgare på McDonalds en bakisdag än en middag för resten av livet. Kom inte och säg att en riktig man föredrar att sitta framför datorn och tralla till en tjej omgiven och använd av muskulösa karlar än sin älskade fru i sliten bomullspyjamas inne i sovkammaren - i sådant fall är det något annat som är fel i ert förhållande som inte har direkt med sex att göra, eller så skulle han inte gått till dig vare sig han nyss smygkikat på Jenna Jameson eller ej, för tro det eller ej - även de kan ha "huvudvärk" en kväll.

Sen ska vi inte kalla porr för något annat än det är... ett tidsfördriv.

Hörde av en nära källa att killar faktiskt kan skilja på sex med kärlek och sex utan kärlek på ett annat sätt än de flesta kvinnor kan, och jag må vara dum som tar till mig det påståendet men jag tror faktiskt det är närmare sanningen än att en normalt funtad kille skulle föredra en återanvändbar porraktris framför sitt barns mor. Fast jag vet inte, kanske just din partner, anonym, är en smula lågbegåvad?

Nedvärdera inte pojkvännen bara för att han nedvärderar fjortisen som strippar på webcam - han har vett nog att se skillnad på fejk och äkta. Lovar.

Kommentarer
Postat av: agneta

Sant Kitty. Och tro det eller ej så finns det både kvinnor och män som inte kan tänka sig att ha sex utan "kärlek" (vad det nu är?). Men förmodligen har väldigt många porrsufat - till och med TL som i söndags klickade på en "live-web-cam" från nåt land i sydostasien och eftersom han inte kan engelska tog det en stund innan han fattade vad det var för kamera... HA HA HA

2008-04-15 @ 06:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0