Hårresande vackert

En mor med dotter kom förbi och beundrade våra väggar. De skulle svara ja direkt och jag önskade dem lägenheten. Imorgon kommer en snubbe och tittar, jag kommer nog önska honom samma sak. Och nu ringer det precis en tredje, så det blir trots allt en liten tävling.
Vi städade hela lägenheten jag och min samboende. Glänsande ren nästan ska den vara. Såhär myspysaktigt ser sovrummet ut nu
image67
Å köket...
image68



Kl. 10.00 hade jag bokat tid hos frisören. Och den unga trevliga tjejen skapade det här ur kaoset. Perfekt, va?

image70

image72 juvelen själv med skräckslagna ögon.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Åh hanna! Long time no see^^ gullunge! Håret blev jättefint!^^

ja, den gröna färgen är snygg i köket :P

2008-04-10 @ 14:58:34
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Mallan

Jag tycker lägenheten ser jättemysig ut! Och du passar verkligen i den frisyren!
Kram på dig! :)

2008-04-10 @ 15:37:04
Postat av: Therese

Fin du blev i håret :)

Vad sägs om en fika kanske när du kommit hem igen :)? Var så längesen vi sågs?

kramis

2008-04-10 @ 18:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0