Favorit i repris: Nattugglan

www.flata.net/nattuggla.mp3

"Teleröst:
Spelades i torsdag tjugo tre augusti klockan två fyra förmiddag.

Kvinna:
Ja jag vill ha svar på varför det är flera program på P4 på radion nu mitt i natten. Klockan är två noll tre, och jag har?det går inte och få in nåt annat än dubbelprogram. Faan att allting bara är fel jämt och jämt och jämt. Jag blir så jävla less på de här, det är bara störningar och störningar och betalt ska ni ha för de.

Hur ska jag få veta när ni ringer upp mig om jag nu skulle lämna telefonnummer då?!! Jag vill ha ett svar direkt. NUU vill jag ha ett svar!!! Jag blir så jävla arg på all sån här jävla skit jämt. Dyrare och dyrare blir det allting, och sämre och sämre och sämre och sämre. Det är ju ingen kvalitet på nånting. Det går inte och höra på tv, det går inte och se programmen (?), det går inte och lyssna på radio, det går ingenting, det är bara fel och fel på allt det här jävla felen och höjda avgifter i ett kör. LÄGG AV MED DET HÄR OCH FÖRSÖK OCH SKIT I ALLA DE HÄR NYMODIGHETERNA, FÖRSÖK OCH FÅ DET SOM HAR VARIT GAMMALT OCH FUNGERA FÖRST INNAN NI GER IN PÅ ALLA DE HÄR JÄVLA INTERNETHELVETENA OCH JÄVLA SKITEN, OCH TEKNIKEN HIT OCH SMS DIT OCH JÄVLA SKIT HIT OCH DIT!!!. HAR NI HÖRT NU ATT JAG ÄR FÖRBANNAD!!! OCH LAGA TILL DET HÄR RADION JÄVLA OMGÅENDE. JAG SKA HÖRA NATTRADION, OCH JAG SKA HA DEN IFRED!!! FÖRBANNAT!!!!!


*Klick*

Telefonröst:
För att spara tryck ett

/slut
"

Befriande ilska.


Idag har jag förresten kört till Falun och fått tag på en reparationssats till billåset... till slut. Och så slank vi in på Citygross och handlade en massa. Bland annat bakpotatis som vi ev. ska ha till middag idag och så köpte jag en burk Cherry Coke - mums! Snuttefilten köpte även prinskorv som vi åt till lunch. Och sallad och ingredienser till sallad, men det tar vi imorgon istället. Ständigt denna matfråga som ska lösas för varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0