Kattungejäveln är här för att stanna

Jaha
Ringde lillsyrran och frågade hur hon gjort sin blogg. Hon hänvisade mig till blogg.se.
Jag blev medlem och helt plötsligt har jag en blogg. Det var visst inte svårare än såhär att bli en bloggare. Nu gör jag äntligen det som alla andra redan gör. Härligt...

Jag ska försöka fylla två kategorier med ord. Den ena ägs av Kattungejuvelen den vackra som skriver dagbok. Den andra, Kattungejäveln, ska säga sådant som man spottar och fräser ur sig, dvs. förmedla Kattungejuvelens åsikter. Låter det krångligt? Det löser sig!

Och jag finns såklart med på pricken som ska representera Borlänge på bloggkartan.se

Kommentarer
Postat av: Hanna

visst är de skoj att blogga?! :)

2007-09-27 @ 20:05:27
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0