Dockor och clowner

Det var länge sen jag faktiskt blundade mig igenom flera scener ur en film. Dead Silence var den senaste till att få mig att bete mig som mitt tioåriga jag framför Mars Attacks!.

Ty dockor, mina damer och herrar, är det vidrigaste och läskigaste jag vet, speciellt när de är med i en skräckfilm och mördar.

Det finns ett foto taget vid Titanic, föreställande en porslinsdocka på havets botten som antagligen en söt liten tös ägde. Det fotot är vackert men ger också rysningar.

Men tillåt mig att presentera anledningen till detta inlägg. Nämligen Billy som är med i filmen Dead Silence och bara vars utseende får mig att må illa. Vad är det med buktalardockor som skrämmer så?!

image1
källa: imdb.com

Nu kommer även min andra värsta fiende. Tada!

image2


Min snälla pojkvän sparade ner denna bild som skrivbordsunderlägg en gång i tiden. Jag var tvungen att bearbeta det hela och fixade till den lite i Paint... för att avdramatisera den lite. Fast det är fortfarande den jag tänker på om mörka kvällar... Under den filmen skrek jag också en hel del och klamrade mig fast vid killen som torterade mig med denna film. Fy fan för Saw alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0