Där ser man!

Tog två små Danoninos till frukost och upptäckte till min stora sorg att den ena var banansmak och inte jordgubb som den andra. Jag öppnade den och stack skeden i den, långsamt, och blev nästan genast äcklad av lukten. Men se på fan! Det var ju helt OK!

Banansmak i glass HAR gått ner under årens lopp... Men en fruktsallad innehållande banan blir rätt snart mjölig hela den... Men jag tror det går bra att äta en liten en, eller så äter jag väldigt lite och petar undan bananbitarna fastän de redan infekterat resten av frukten.
Jag försökte till och med i sjuan att köpa en banan och äta men det gick inte. Konsistensen är ju vedervärdig. Men det ser ju så himla gott ut...

Konsistensen och lukten är det alltså. Satt brevid en tjock tant på en långfärdsbuss en gång och hon åt en banan - mitt i sommarvärmen! Isch!

Men nu överraskade det mig. Yoghurt med banansmak var gott... lite i alla fall.

Nä, nu ska jag borsta tänderna och strax gå till jobbet. Mitt tredje kvällspass. Jag ska bara äta den med jordgubb också! Mansikka!

Kommentarer
Postat av: nilla

aha!! En allierad, vill minnas att vi pratade om konsistensen förut.. Verkligen euckig.=P

2007-10-27 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0