Onsdag

Sitter och surfar på hemsidor om att jobba och leva på Island,
både mamma och Kim har tipsat om bemanningssidor; så vi får hoppas att jag hör något.

Nu har jag skickat iväg dinosauriern till ett bättre hem.
Första gången på läänge jag går med en leksak på stan.image29


Snart flyttar vi!

Idag fanns det inget jobb åt mig så jag är hemma och slöar. Fast igår slöade jag inte så mycket, jag hann gå till affären och handla mat, gå till posten, laga mat och diska.

Och snart ska vi till Las Palmas.




Kommentarer
Postat av: Nilla

man kan vinna en helg på island med filmen Guldkompassen^^ pröva!http://riversweep.river.se/vhosts/guldkompassen/

svaren är 1. pansarbjörn och kompass och 2. ett djur som kan prata :P
vinn!!

2007-11-14 @ 17:49:11
Postat av: Kattungejuvelen

Tack Nilla!!!
Och för svaren också, hehe, omtänksamt eftersom jag inte sett den filmen.

2007-11-15 @ 11:32:44
URL: http://kattungejavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0