Han Solo & jag

Jag skrattar bara när jag ser på Rymdimperiet slår tillbaka som Fyrvaktaren tvingade mig att se under middagen.
Chewie när han pratar, Han Solo som är sur. Men låten som dundrar när Darth Vader uppenbarar sig är rysligt bra. Fast nu har jag snott datorn.

Idag när jag postade två brev hittade jag en identitesbricka på vägen. Det stod ett födelsedatum men de sista siffrorna som vanligen är fyra var bara tre, och namnet var Ing1. Jag funderade på att bryta den itu och skicka den nånstans.

Nu är det snö ute och jag äter Peztabletter och försöker prata spanska med Johana.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vart bor du om det är snö ute? :)

2007-11-28 @ 21:29:46
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: lovingnurse

eller hur är det :) tycker det är kul att komentera och det är lika kul att få tillbaka :)

Jag bor i göteborg. det har regnat hela dagen här så himla tråkigt :(

2007-11-28 @ 23:14:50
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0