Veckan som gått

Nu är det fredag - vilket betyder att vi varit utan internet i en hel vecka!
Och strax blir det en ny - för imorgon åker vi till Las Palmas.
Jag skall fatta mig kort, eftersom vi är hos föräldrarna och Fyrvaktaren är där nere och är social och inte jag.

Vi har ny bostad sedan helgen. Jättefin men lyhörd och sex dryga trappor att bestiga innan man kommer in i vår borg på Vasagatan. Jag och Fyrvaktaren hade sååå ont i vaderna efter att ha burit minst räknade 41 kartonger samt annat såsom klädsäckar, soffor (detta höll jag mig ifrån) och högtalare. Vi hade som tur var hjälp av Fyrvaktarns farsa, samt Berka och Johana, och en bra släpvagn. Samt städhjälp - stort tack till er! Bo på tredje våningen är kanske inte det smartaste draget, men det är det säkerligen värt.

Och så på måndagen var vi på vigsel. :-) En tårögd Johana och över henne en stolt Berka. Bilder kommer förhoppningsvis senare. Vi tillsammans med en nybliven svåger och en moster agerade vittnen. Vi får hoppas att de får många lyckliga dagar och år ihop. Firandet bestod av käk på Coco Thai och senare öl och tårta på Tjärna Ängar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0